ماجرای دلدادگی عجیب زن و مرد کهنسال! | عشق، بدون تاریخ انقضا

ماجرای دلدادگی عجیب زن و مرد کهنسال! | عشق، بدون تاریخ انقضا

ازجمله موردی که اخیرا در آمریکا روی داده و حسابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی معروف شده است. ماجرا از این قرار است که یک پدربزرگ 100ساله، با عشق 1

ازجمله موردی که اخیرا در آمریکا روی داده و حسابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی معروف شده است. ماجرا از این قرار است که یک پدربزرگ 100ساله، با عشق 102ساله خود ازدواج کرده و نه فقط خانواده‌های عروس‌خانم و شاه‌داماد، بلکه فضای مجازی در آمریکا درگیر مراسم آنها شده و این زوج حسابی به شهرت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: فرمول عجیب زوج ژاپنی برای ازدواج از راه از دور بسته‌های تشویقی برای ازدواج دختران جوان

عروسی این زوج سالخورده، در خانه داماد برگزار شد و هر دو به‌خاطر شرایط جسمانی خود، روی صندلی چرخدار نشسته بودند. ماجرای آشنایی آنها اما به 9سال پیش برمی‌گردد؛ زمانی که این دو نفر برای نخستین‌بار همدیگر را در یک آسایشگاه سالمندان در فیلادلفیا ملاقات کردند. بعد از آن، رابطه این دو نفر حسابی عمیق‌تر شد و آنها با هم نامزد کردند تا اینکه مراسم عروسی‌شان را همین هفته گذشته برگزار کردند. از آن زمان، انتشار عکس‌ها و خبرهای ازدواج آنها در شبکه های اجتماعی، حسابی مردم را در آمریکا مشغول و دلگرم کرده و این زوج، به مصداق مَثَل عشق سن و سال نمی‌شناسد، تبدیل شده‌اند.